WARUNKI SPRZEDAŻY – WARUNKI DOSTAWY

 

 

Oferujemy szereg możliwości dostawy Produktów kupionych w naszej Witrynie. Można wybrać opcję najlepiej odpowiadającą Państwa potrzebom.


1) Darmowa dostawa:

 

  • Bezpłatna we wszystkich krajach z wyjątkiem Danii, Polski i Szwecji.
  • Usługa BEZPŁATNA, dostawa w ciągu 3–5 dni roboczych.
  • Dostawy są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach roboczych (w Wielkiej Brytanii od poniedziałku do soboty).
  • Przy finalizowaniu transakcji należy wybrać Standardową dostawę.
  • Zamówienia złożone przed godz. 11:00 (GMT) od poniedziałku do piątku będą wysyłane tego samego dnia (w normalnych okolicznościach).

 

 

2) Darmowa dostawa do UPS Access Point

 

  • Usługa BEZPŁATNA, dostawa w ciągu 3–5 dni roboczych.
  • Odbiór możliwy przez 7 dni w tygodniu z zatwierdzonych lokalizacji UPS.
  • Przy finalizowaniu transakcji należy wybrać punkt odbioru.
  • Zamówienia złożone z zaznaczeniem dostawy do UPS Access Point są wysyłane kolejnego dnia roboczego.

 

 

3) Dostawa ekspresowa:

 

  • Dostępna szybka dostawa w ciągu 1–2 dni roboczych.
  • Dostawy są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach roboczych.
  • Przy finalizowaniu transakcji należy wybrać opcję dostawy ekspresowej; koszt zależy od danego rynku.

Zamówienia ekspresowe złożone do godz. 11:00 są wysyłane z naszego magazynu tego samego dnia, wyłącznie w dni robocze.

 

Śledzenie przesyłki

Przesyłkę produktów można śledzić, klikając łącze „Track My Order (Śledzenie zamówienia)” w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Łącze to przekierowuje do witryny firmy kurierskiej, która jest poza naszą kontrolą.

 

Ważne:

 

  • Naszym celem jest zapewnianie dostaw we wspomnianych wyżej terminach, jednak nie są one gwarantowane – obsługą przesyłek zajmują się podmioty zewnętrzne, a w różnych krajach obowiązują różne dni ustawowo wolne od pracy.
  • Ostatni termin gwarantowanej dostawy przed Bożym Narodzeniem: aby zamówienie na pewno zostało dostarczone przed Świętami, należy je złożyć do 20 grudnia.
  • Po finalizacji transakcji nie będziemy w stanie zmienić adresu dostawy w sekcji Zamówienia.
  • Jeśli pod wskazanym adresem nie będzie nikogo, kto mógłby przyjąć dostawę Produktów, przewoźnik zostawi awizo w skrzynce pocztowej.
  • Tytuł do Produktów i ryzyko ich utraty przejdzie na odbiorcę, gdy znajdzie się on w posiadaniu Produktów.
  • Wszystkie Produkty są wysyłane z naszych magazynów w Praga, Czechy.

 

Dostawy realizujemy jedynie w następujących krajach: Austria, Belgia, Dania, Francja, Niemcy, Holandia, Irlandia, Włochy, Polska, Hiszpania, Szwecja i Wielka Brytania (w tym Irlandia Północna i Wyspa Man). Nie realizujemy dostaw do następujących miejsc: brytyjskie terytoria zamorskie, Wyspy Normandzkie, Gibraltar oraz urzędy pocztowe brytyjskich sił zbrojnych, Livigno, Państwo Watykańskie i Republika San Marino, terytoria zależne Holandii, terytoria zależne Francji, Ceuta i Melilla, Andora, Wyspy Kanaryjskie i Baleary, skrytki pocztowe.

 

Gdy produkty zostaną dostarczone do naszego przewoźnika, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki.

 

 

* * * * * * *

Góra