Wrangler Polityka zwrotów

Uwaga - potencjalne opóźnienia w zwrocie i zwrotach. Uaktualniamy nasze systemy, a zwroty otrzymane 19 Października lub później mogą zostać realizowane zopóźnieniem. W rezultacie zwrot środków może potrwać nieco dłużej niż zwykle - bardzo przepraszamy za wszelkie opóźnienia.

Jeśli nie są Państwo zadowoleni z otrzymanych produktów lub po prostu zmienili Państwo zdanie na temat ich zakupu już po wysłaniu przez nas potwierdzenia zamówienia, mogą je Państwo zwrócić w ciągu 15 (piętnaście) dni kalendarzowych, liczonych od dnia dostawy produktów, i otrzymać zwrot wpłaconych środków

Jak dokonać zwrotu?

 

1) Tworzenie „etykiety zwrotnej”

Prosimy odwiedzić stronę https://www.wrangler.pl/pl-pl/sales/guest/history/ , wprowadzić numer zamówienia oraz swój adres e-mail i kliknąć „Create a Return (Utwórz zwrot)” (zarejestrowani klienci mogą przejść do historii zamówienia, klikając tutaj). Teraz muszą Państwo wybrać produkty przeznaczone do zwrotu, preferowaną metodę zwrotu (dostarczenie przesyłki do punktu odbioru lub odbiór przez przewoźnika pod wskazanym adresem) i wskazać powód zwrotu, zaznaczając odpowiednie okienko. Następnie należy wydrukować utworzoną etykietę.

 

 2) Pakowanie produktów i przyklejanie etykiety zwrotnej

Prosimy spakować zamówienie do oryginalnego pudełka (można użyć innego pudełka, ale zachęcamy do dbania o środowisko i powtórnego wykorzystywania pudełek zawsze, gdy jest to możliwe) i nakleić nową etykietę na poprzednią tak, aby zasłoniła ją w całości.

Pakując produkt, należy się upewnić, że znajduje się on w oryginalnym opakowaniu – nie wolno zapomnieć o żadnych metkach.

Prosimy poza tym wypełnić formularz przesyłki zwrotnej, podając powód zwrotu, i dołączyć go do paczki.

 3) Dostarczenie produktów lub przekazanie ich przewoźnikowi

Prosimy dostarczyć przesyłkę do najbliższego punktu nadania (Parcel Shop) UPS (usługa bezpłatna, niedostępna w Niemczech, Szwecji, Danii, Austrii, Irlandii) lub wybrać termin odbioru przesyłki przez kuriera UPS pod adresem www.ups.com (firma UPS może pobrać dodatkową opłatę za odbiór przesyłki pod wskazanym adresem.

  4) Potwierdzenie otrzymana zwrotu i zwrot należności

Po otrzymaniu przez nasz magazyn zwróconego zamówienia, sprawdzeniu, czy wszystko przebiegło prawidłowo, i dokonaniu zwrotu należności (w ciągu 2–3 dni roboczych) otrzymają Państwo potwierdzenie wysłane drogą pocztą elektroniczną.

 W razie jakichkolwiek pytań prosimy się zapoznać z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi zwrotów. Jeśli chcą Państwo przekazać nam uwagi lub sugestie na temat procedury zwrotu, zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem strony Kontakt.

 

Prawo do odstąpienia od umowy 15 (piętnaście) dni

 

Skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy nie wiąże się z żadną karą czy koniecznością podania powodu odstąpienia.

Należy pamiętać, że dopóki produkty pozostają w Państwa posiadaniu, są Państwo odpowiedzialni za ich bezpieczne przechowanie i utrzymanie w dobrym stanie.

 

W przypadku zwrotów towarów spowodowanych zmianą zdania (prawo do odstąpienia od umowy), otrzymają Państwo pełen zwrot wpłaconych środków poza kosztem dostawy ekspresowej, jeśli taka metoda wysyłki została wybrana.

 

Gwarancja prawna w przypadku wadliwych towarów

 

Oprócz powyższego uznajemy również ustawową, obowiązującą przez 2 lata (lub przez okres dłuższy, który mogą wyznaczać przepisy prawa miejscowego) rękojmię w razie wad produktu. Jako produkt „wadliwy” rozumie się produkt uszkodzony w momencie dostarczenia lub obarczony wadą produkcyjną bądź materiałową, która pojawiła się w ciągu 2 lat (lub okresu dłuższego, który mogą wyznaczać przepisy prawa miejscowego) od zakupu. Należy pamiętać, że produktów uszkodzonych w wyniku zużycia spowodowanego użytkowaniem nie uznaje się za wadliwe.

 

Wadliwe produkty mogą Państwo zwrócić w ciągu 2 lat od ich odebrania. Otrzymają wtedy Państwo zwrot całej wpłaconej kwoty, łącznie z wszelkimi kosztami wysyłki, stosownie do przypadku.

 

 

Góra