• Dodatkowe 10% zniżki na koszule z kodem "SHIRT17"

Faq

Skladanie zamowienia

Jak moge zlozyc zamowienie?
Aby zlozyc zamowienie musicie byc Panstwo pelnoletni. Nalezy wybrac produkty, preferowana metode dostawy, dodatkowe wybrane uslugi I nastepnie kliknac ‘zloz zamowienie’. Przed zakonczeniem procesu skladania zamowienia zostaniecie Panstwo poproszeni o zarejestrowanie sie lub zalogowanie do swojego konta.
Czy moge anulowac zamowienie jesli nie zostalo jeszcze spakowane?
Jak tylko zamowienie zostanie potwierdzone, niemożliwe jest dokonanie jakichkolwiek zmian lub anulowanie zamówienia, ponieważ jest ono przetwarzane natychmiast. Prosze sie jednak nie martwic, można odrzucic dostarczenie lub odeslac produkty z powrotem do naszego magazynu w celu uzyskania zwrotu; prosze zapoznac się z naszą Polityką Zwrotu.
Gdzie moge znalezc podsumowanie moich zamowien?
Otrzymacie Panstwo szczegoly swojego zamowienia droga mailowa zaraz po zlozeniu zamowienia, a dalsze warunki I zasady wraz z wiadomoscia potwierdzajaca spakowanie zamowienia. W kazdej chwili mozecie rowniez Panstwo podgladac status zamowienia lub zwrotu w zakladca 'Moje Konto'.
Czy moge zlozyc zamowienie przez telefon?
Niestety nie mamy mozliwosci przyjecia zamowienia przez telefon, email ani fax. Jesli macie Panstwo jakiekolwiek pytania jak zlozyc zamowienie online prosimy o kontakt z Dzialem Obslugi Klienta dostepnym od Poniedzialku do Piatku w godzinach 8.00-16.00 pod numerem: +44 (0)800 0855622.

Sposoby płatności

Jakie formy płatności są możliwe?
Niemcy Akceptujemy płatności kartą Master Card (CC), Visa(CC),Paypal, Open Invoice (natychmiastowy przelew).
Austria Akceptujemy płatności kartą Master Card (CC), Visa(CC),Paypal, Open Invoice (natychmiastowy przelew).
Wielka Brytania Akceptujemy płatności kartą Master Card (DC), Visa(DC),Visa(CC),Mastercard(CC),Paypal.
Polska Akceptujemy płatności kartą Master Card (CC), Visa(CC),Paypal.
Francja Akceptujemy płatności kartą Master Card (CC), Visa(CC),Paypal.
Dania Akceptujemy płatności kartą Master Card (CC), Visa(CC),Paypal (Trustly).
Szwecja Akceptujemy płatności kartą Master Card (CC), Visa(CC),Paypal (Trustly).
Irlandia Akceptujemy płatności kartą Master Card (CC), Visa(CC),Visa (DC), Paypal.
Holandia Akceptujemy płatności kartą Master Card (CC), Visa(CC),Paypal (Ideal).
Belgia Akceptujemy płatności kartą Master Card (CC), Visa(CC),Paypal.
Hiszpania Akceptujemy płatności kartą Master Card (CC), Visa(CC),Paypal.
Włochy Akceptujemy płatności kartą Master Card (CC), Visa(CC),Paypal.
Sposoby platnosci
Mozna zaplacic za towary karta kredytowa albo debetowa. Dla poszczególnych krajów sa dostepne dodatkowe opcje, prosze zobaczyc ‘Jakie formy platnosci sa dostepne?’ Zaplata musi byc uiszczona w walucie wskazanej na zamówieniu przed potwierdzeniem.
Platnosc karta kredytowa albo debetowa

Mozna wybrac platnosc karta kredytowa/debetowa w trzecim kroku podczas skladania zamówienia. Jesli placisz karta kredytowa albo debetowa, nalezy uzupelnic szczególy karty podczas skladania zamówienia. Twoja karta zostanie obciazona tak szybko jak zamówienie dotrze do nas.

Gwarantujemy najwyzszy poziom bezpieczenstwa kazdej platnosci. Z tego powodu, sklep Wrangler Online posiada kodowanie SSL, by zapewnic bezpieczenstwo transferu danych. Informacje z karty kredytowej nie sa przechowywane. Mozna sprawdzic, edytowac albo wykasowac osobiste dane w zakladce „Moje konto”.

PayPal
Mozesz wybrac forme platnosci PayPal w trzecim kroku zamawiania. Jesli placisz przez PayPal, zostaniesz poproszony o zalogowanie sie na konto PayPal, by potwierdzic platnosc. Jesli nie masz konta PayPal nadal jest mozliwosc zaplaty przez PayPal maksymalnie do 10 razy jednak zostaniesz poproszony o wpisanie swoich danych oraz danych z karty kredytowej. Twoje towary zostana dostarczone po potwierdzeniu platnosci.

Przesylka

Do jakich państw dostarcza towar sklep Wrangler Online?
Niemcy Wrangler.de Panstwa zamówienie z Wrangler.de jest dostarczane na terenie Niemiec.
Austria Wrangler.at Panstwa zamówienie z Wrangler.at jest dostarczane na terenie Austrii.
Wielka Brytania Wrangler.co.uk Panstwa zamówienie z Wrangler.co.uk jest dostarczane na terenie Wielkiej Brytanii.
Polska Wrangler.pl Panstwa zamówienie z Wrangler.pl jest dostarczane na terenie Polski.
Dania Wrangler.dk Panstwa zamówienie z Wrangler.dk jest dostarczane na terenie Danii.
Szwecja se.Wrangler.com Panstwa zamówienie z se.Wrangler.com jest dostarczane na terenie Szwecji.
Irlandia Wrangler.ie Panstwa zamówienie z Wrangler.ie jest dostarczane na terenie Irlandii.
Holandia Wrangler.nl Panstwa zamówienie z Wrangler.nl jest dostarczane na terenie Holandii.
Francja Wrangler.fr Panstwa zamówienie z Wrangler.fr jest dostarczane na terenie Francji.
Belgia Wrangler.be Panstwa zamówienie z Wrangler.be jest dostarczane na terenie Belgii.
Hiszpania Wrangler.es Panstwa zamówienie z Wrangler.es jest dostarczane na terenie Hiszpanie.
Wlochy Wrangler.it Panstwa zamówienie z Wrangler.it jest dostarczane na terenie Wloszech.

Należy zamawiać towar w sklepie tego kraju, do którego będzie adresowana przesyłka.
Jeśli jesteś z innego kraju nie znajdującego się na liście i chcesz zamówić produkty Wrangler, użyj ZNAJDŹ SKLEP, by znaleźć najbliższy sklep.

Jakie formy dostawy są dostępne oraz jaki jest koszt dostawy?
Obecnie oferujemy Standardową Dostawę dla wszystkich zamówień. Dostawa jest realizowana przez i jest bezpłatna.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Standardowa dostawa do Polska zajmuje od dni roboczych od momentu wysłania z naszego magazynu. Jeśli Twoje zamówienie jest złożone przed >, zostanie wysłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po zostanie wysłane następnego roboczego dnia.
Otrzymasz email z potwierdzeniem kiedy przesyłka została wysłana.
Jak będę wiedział, że otrzymaliście moje zamówienie?
Twoje zamówienie zostanie natychmiastowo potwierdzone i wyświetli się na ekranie, oraz otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia na pocztę e-mail. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia złożenia zamówienia w wiadomości e-mail, możliwe że Twój adres poczty e-mail został nieprawidłowo wpisana podczas procesu zamawiania. Proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta poprzez stronę Kontakt z Nami.
Czy mogę otrzymać zamówione rzeczy pod inny adres niż mój adres korespondencyjny?
Tak, zamówione towary mogą być dostarczone pod inny adres niż korespondencyjny. Po wypełnieniu adresu korespondencyjnego w procedurze zamówienia, będzie opcja do wpisania innego adresu dostawy. Adres doręczenia powinien być w państwie, w którym jest sklep, w którym zostało złożone zamówienie.
Jak mogę śledzić status mojej przesyłki?
Otrzymasz email z potwierdzeniem wysłania przesyłki, w którym znajdować się będzie numer przesyłki. Możesz śledzić status przesyłki wpisując numer na stronie.

Zwroty

Tylko dla konsumentów:
W terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia nastepujacego po dniu dostawy Towarów maja Panstwo prawo zawiadomic VF International Sagl o rezygnacji z zakupu, nie ponoszac z tego tytulu zadnych konsekwencji i nie podajac przyczyny.
Procedura zwrotu
Dokonanie zwrotu jest proste, jesli postepuje sie zgodnie z ponizsza instrukcja:

  1. Wypelnic. Nalezy oderwac dolna polowe “Formularza zwrotu” (oplaconej z góry etykiety umieszczonej w paczce zawierajacej Towary) i na przedniej stronie wpisac informacje dotyczace zwrotu. W przypadku kazdego artykulu nalezy wpisac liczbe sztuk i kod okreslajacy przyczyne zwrotu.
  2. Zapakowac. Zwracane artykuly nalezy zapakowac do trwalego pudelka transportowego, w miare mozliwosci wraz z oryginalnym opakowaniem, lacznie z wszelkimi akcesoriami, przywieszkami, metkami potwierdzajacymi autentycznosc, torbami ochronnymi i instrukcjami, a takze wraz z wypelnionym zgodnie z powyzszym opisem Formularzem zwrotu. Pudelko nalezy starannie zakleic.
  3. Zostawic u UPS. Paczke moga Panstwo zostawic w punkcie Lista punktów UPS, w których mozna zostawiac przesylki znajduje sie tutaj.
  4. 5. Po otrzymaniu zwróconych Towarów i przeprowadzeniu odpowiednich procedur zwiazanych ze zwrotem poinformujemy Panstwa o tym poczta elektroniczna. Calosc korespondencji bedzie kierowana do pierwotnego nabywcy.

Nalezy pamietac, ze w przypadku, gdy zwrot zostal dokonany w sposób inny niz zgodnie z powyzsza procedura, standardowe koszty wysylki poniesione w zwiazku ze zwrotem Towarów zwrócimy Panstwu pod warunkiem przeslania nam niebudzacych zastrzezen dowodów zaplaty faktycznie poniesionych kosztów zwrotu Towarów. W przypadku niedostarczenia takich dowodów koszty przesylki zwrotnej zwrócimy Panstwu w szacunkowej wysokosci.

Otrzymanie zwrotu pieniedzy
Pragniemy takze zwrócic uwage, ze zwrotem pieniedzy zajmiemy sie dopiero po otrzymaniu Towarów. Po ich otrzymaniu:

  1. Zbadamy zwrócone nam Towary w celu sprawdzenia, czy sa wadliwe, uszkodzone lub czy sa niezgodnie z ich opisem zamieszczonym na Stronie internetowej;
  2. W przypadku, gdy Towary sa wadliwe, uszkodzone lub niezgodnie z opisem zamieszczonym na Stronie internetowej, wedle Panstwa wyboru: (i) dokonamy ich naprawy, jezeli bedzie to mozliwe z technicznego i/lub handlowego punktu widzenia, albo wymienimy je na nowe Towary pozbawione wad lub Towary bedace ich odpowiednikami; albo (ii) zwrócimy cene zaplacona za Towary (wraz z oplatami za pierwotna dostawe). Jezeli nie bedziemy w stanie dokonac zadanej przez Panstwa naprawy lub wymiany Towarów, zwrócimy zaplacona za nie cene (wraz z oplatami za pierwotna dostawe);
  3. W terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych Towarów wplacimy kwote zwracana za Towary na karte platnicza, przy pomocy której Panstwo za nie zaplacili, albo naprawimy lub wymienimy Towary wadliwe lub uszkodzone.

Jezeli zwrócone nam przez panstwa towary nie sa wadliwe, uszkodzone oraz sa zgodne z opisem zamieszczonym na naszej stronie internetowej, badz nie zostaly zwrócone w wykonaniu prawa do odstapienia od umowy wynikajacego z punktu 8 warunków sprzedazy, nie bedzie panstwu przyslugiwal zwrot pieniedzy, a towary zostana panstwu zwrócone.

Wymiana produktów

Wymiana produktów na inne nie jest obecnie mozliwa. Jezeli chcieliby Panstwo otrzymac ten sam Towar, ale na przyklad w innym kolorze, powinni Panstwo zlozyc nowe Zamówienie.

W przypadku otrzymania niewlasciwego artykulu prosimy o niezwloczny kontakt.

Przed wysylka wszystkie artykuly poddajemy kontroli jakosci i sprawdzamy, czy sa wolne od defektów lub wad fabrycznych. W przypadku otrzymania artykulu, który nie jest w idealnym stanie, prosimy o niezwloczny kontakt.

Aby zapewnic jak najszybsza realizacje zwrotu, prosimy o wyslanie wszystkich zwracanych artykulów pochodzacych z tego samego zamówienia w jednej przesylce.

Artykuly nalezy zwracac w oryginalnym opakowaniu, aby zapewnic odpowiednia ochrone podczas transportu. Nie ponosimy odpowiedzialnosci za uszkodzenie lub utrate Towarów w transporcie podczas dokonywania zwrotu.

Prosimy pamietac, ze w czasie, gdy Towary sa w Panstwa posiadaniu, sa Panstwo zobowiazani zapewnic ich bezpieczenstwo oraz utrzymywac je w dobrym stanie.

Przetwarzanie Panstwa danych osobowych
Informacje dotyczace przetwarzania Panstwa danych osobowych w przypadku, gdy zwracaja Panstwo Towary lub otrzymuja zwrot pieniedzy, znajduja sie w dostepnych tutaj Zasadach ochrony prywatnosci.

Ochrona i bezpieczenstwo danych/Privacy Policy

What kind of data are processed?

The processing of user’s personal data that visits and consults the Website is limited to the so-named surfing data, for example, the IP addresses or the domain names of the computers employed by the user who connects to the Website, other parameters relating to the type and the information operating system employed by the user.

Furthermore, VF collects and processes personal data voluntarily provided by user when user interacts with the Website functionalities and requests the services offered by the Website, for example; upon user subscription to the Website, user subscription to newsletter or mailing list, user purchase of products through the Website, which includes all activities relating to the purchase of goods, such as for example delivery of goods, billing issues, returning and, receiving refunds, purchase and use of gift cards and e-gift cards, payment related activities, including fraud prevention, and customer support and interaction with our call centre; user participation to promotions and other initiatives realized through the Website such as contests and sweepstakes, user request of information to VF, user sending to VF a question, communication or feedback through traditional mail or through the Website and other information.

With the user’s consent, VF may further process user’s personal data for survey purposes; for marketing purposes, that is for sending to user, also through e-mail or other electronic communications means such as SMS, MMS, fax, etc., promotional information, information on material of products and services of the VF group.

Users will always have the opportunity to object, at any time and for free, to the processing of his/her personal data for the sending of promotional information and material. In each communication there will be a specific section which specifies the conditions, easy to perform and free of charge, of revoking the consent.

Personal data that VF collects and processes includes name, contact details such as street address, telephone number, e-mail address and further possible information of an optional nature. In the relevant sections of the Website where data is collected, it is published with a specific information statement drafted according to the Privacy Law.

Who stores the data?

The Controller of the personal data processing is: VF International Sagl – WRANGLER Division, Via Laveggio 5, 6855 - Stabio, Switzerland, Commercial Register no.: Stabio - CH-514.4.028.163-8, VAT no.: CHE-111.650.898, Phone nr. +32-3298-2000, Contact Us.

Hermes NexTec GmbH, whose registered office is at Essener Bogen 6 b, D-22419 Hamburg, Germany, is acting as Data Processor on behalf and under the instructions of VF for the activities of managing and supporting the Website, the relevant e-com platform and all the pre- and post-sale activities, such as, order processing, performance marketing, financial services, warehouse management, and customer relationship management.

Will my data be passed on to third parties?

Users personal data may be communicated to institutions, authorities, public entities, banks, financial institutions, professionals, independent consultants, also in associate form, business partners and third party service providers to which VF may revert to for performance of professional, technical and organizational services functional to the managing of the Website and the activities therein performed, such as for example the sales of goods and related activities, the managing of functionalities offered by the Website and of the initiatives and services that user may subscribe to and require through the Website, and for services strictly functional to achievement of the other processing purposes herein specified.

For more information, please read our Privacy Policy.

Informacje o produkcie

Jakie towary są dostępne w sklepie Wrangler online?
Sklep online Wrangler jest sklepem lifestyl’owym oferującym największy asortyment odzieży Wrangler online. Oferujemy szeroki wachlarz produktów, które zaspokoją każdego konsumenta.
Jak znajdę prawidłowy rozmiar?
Kliknij tutaj i zobacz nasze rozmiary.
Jak mogę prać moje jeansy Wrangler?
Instrukcja prania znajduje się na etykiecie albo metce wewnątrz spodni lub innej odzieży.
Czy produkty niedostępne mogą pojawić się ponownie w sklepie?
Kiedy produkt jest oznaczony jako niedostępny nie możemy zagwarantować, że pojawi się on ponownie. Jednak możesz poprosić o wysłanie maila, jeżeli produkt pojawi się ponownie.
Gdzie mogę znaleźć sklep najbliżej mnie, który sprzedaje towary Wrangler?
Możesz znaleźć adresy wszystkich sklepów Wrangler w wyszukiwarce sklepów.

Kupony rabatowe

Jak mogę zrealizować mój kupon rabatowy?
Jeśli otrzymasz kupon rabatowy z kodem, możesz go wykorzystać jako część płatności w kroku „Płatność” w procedurze zamawiania. Wpisz kod w odpowiednim miejscu. Jeśli kupon uprawnia do zniżek, kwota zostanie pomniejszona z całej sumy zamówienia. Jeśli kupon uprawnia do otrzymania ekskluzywnego podarunku, otrzymasz go za darmo wraz z zamówieniem. Proszę przeczytać informacje o Warunkach Realizacji i ważności kuponów rabatowych. Kupony rabatowe mogą być wykorzystane tylko raz i nie mogą być łączone.
Czy mogę wykorzystać kupon rabatowy w sklepie Wrangler?
Twój kupon może być zrealizowany w sklepie online, w którym został wystawiony.
Czy mogę kupić karty podarunkowe w sklepie Wrangler Online?
Obecnie nie oferujemy zakupu kart podarunkowych w sklepie Wrangler online.

Newsletter

Jak mogę się zapisać po newsletter Wrangler?
By zapisać sie po newsletter, proszę kliknąc tutaj.
Jak mogę się wypisać z newsletter?
Jeśli nie chcesz otrzymywać więcej informacji od Wrangler, proszę kliknąć na link “Wypisz”, który można znaleźć na końcu każdego newsletter. Ewentualnie, można wypisać się poprzez “Moje Konto” na naszej stronie.

Twoje osobiste konto klienta

Co to jest “Moje Konto”

“Moje Konto” jest Twoim osobistym miejscem w sklepie Wrangler Online. Rejestracja jest darmowa i wykonuje się ją podczas procesu zamawiania. Można również zarejestrować się w dowolnym momencie przez wybór “Moje Konto” u góry strony.

Na “Moje Konto” można dokonywać wielu zmian. Dostępne są następujące zmiany:

  • Zmiana faktury oraz adresu dostawy
  • Zmiana hasła oraz adresu e-mail
  • Podgląd historii zamówienia
  • Sprawdzenie statusu aktualnych zamówień oraz śledzenie przesyłki
  • Zmiana opcji dotycząca newsletter
Jak mogę się zarejestrować?
Możesz się zarejestrować klikając tutaj albo na “Moje Konto” u góry strony.
Czy muszę się zarejestrować, by kupić produkt w sklepie Wrangler online?
Jeśli jesteś nowym klientem musisz utworzyć konto przed dokonaniem zakupu.
Jeśli planujesz regularne zakupy w naszym sklepie polecamy utworzenie konta, by zaoszczędzić czas.
Co się stanie jeśli zapomnę hasła?

Gdziekolwiek chcesz się logować znajdziesz link “Zapomniałem hasło”. Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij na ten link i wpisz adres e-mail, użyty do rejestracji w sklepie Wrangler Online. Natychmiast wyślemy Ci e-mail zawierającego link, gdzie możesz zmienić swoje hasło.

Jeśli zapomniałeś hasła do konta, proszę zaloguj się I kliknij na link “Zapomniałem hasło”

Dane kontaktowe

Mozesz nacisnac tutaj albo na “Kontakt z Nami” na dole strony i wyslac wiadomosc. Odpowiemy jak szybko bedzie to mozliwe. Biuro obslugi klienta Wrangler dostepne jest od Poniedziałek - Piątek 9:00 do 19:00 CET pod numerem +48 (0)800 702939 (Polska).

Wymogi techniczne

Następujące warunki są optymalne do wyświetlania strony sklepu Wrangler Online.

Rozdzielczość ekranu
Zalecamy rozdzielczość wyższą niż 1024x768 pixeli.
Bezpieczeństwo
Twoje dane osobiste są zawsze przesyłane w sposób kodowany i zabezpieczony. Nasza płatność zapewniona jest przez EOS Payment Service. Twoje konto i dane z karty kredytowej są kodowane podczas płatności i przesyłane bezpośrednio do EOS z twojego komputera. NIe przechowujemy żadnych Twoich danych.
Pliki Cookies
Zalecamy zaakceptowanie plików cookies w przeglądarce; przynajmniej “sesyjnych plików cookies” Są one automatycznie usuwane z komputera po zamknięciu przeglądarki. Interaktywne strony takie jak sklep Wrangler Online, używają plików cookies, by zapewnić użytkownikowi prawidłowe działanie strony na przykład zapisanie zamówienia w koszyku.
JavaScript
JavaScript nie jest wymagane, by korzystać ze sklepu Online. Jednak, dla pełnego wykorzystania właściwości sklepu Online JavaScript jest zalecana.
Szybkość połączenia
Dla pełnego wykorzystania sklepu, zalecamy używania szeroko pasmowego internetu takiego jak DSL. Ze sklepu Online można również korzystać za pomocą wolniejszego internetu np. ISDN albo modemu. Jednak odtwarzanie strony może być wolniejsze.
Zalecane przeglądarki

Poniższe przeglądarki zostały dostosowane do obecnych stron internetowych i zalecane jest ich stosowanie. Jeśli masz problemy, zalecamy zmianę przeglądarki na najnowszą:

Firefox
Windows, Mac OS X, Linux
https://www.mozilla.com/firefox/

Internet Explorer
Windows
https://www.microsoft.com/windows/ie/

Safari
Mac OS X, Windows
https://www.apple.com/safari/

Opera
Windows, Mac OS, Linux
https://www.opera.com/

Chrome
Windows, Mac OS, Linux
https://www.google.com/chrome/

Góra